niedziela, 23 sierpnia 2009

Podsumowanie tygodnia

Pierwszy tydzień bloga można zaliczyć ogólnie do udanych. W czasie kiedy go prowadziłem udało mi się zarobić parę złotych. Może mało ale jestem z tego zadowolony jak na początek. Zarobiłem na allegro 13,50 zł, udało mi się sprzedać monetę srebrną o nominale 20 zł 65 rocznica likwidacji getta w Łodzi za 132 zł czyli 28 zł drożej niż sam kupiłem, no i mój pierwszy zakup akcji również mnie nie zawodzi bo z zainwestowanych 523 zł mam na tą chwilę 610 zł. Oczywicie to czysto teoretyczna wartosć bo zysków nie zrealizowałem (nie sprzedałem jeszcze akcji) i nie wiadomo co czeka tą spółkę w nadchodzącym tygodniu. Ptaszki ćwierkają że ten trend wzrostowy się utrzyma do przynajmniej 2400 pkt na WIG20 więc mam nadzieję na wzrosty i w związku z tym złożyłem zlecenie na kolejne 300 jednostek Makolabu. Zyski planuję zrealizować na poziomie 1,39 zł za sztukę. Będę wtedy zadowolony.

Dostałem wczoraj powiadomienie na maila od Google AdSense że moje konto zostało zablokowane ze względu na nieprawidłowe kliknięcia. Tak naprawdę nie zdążyłem zacząć z tego programu korzystać a już mi podcieli skrzydła i możliwosc dodatkowego zarobkowania. Nie wiem nawet czy cokolwiek zebrałem od google, ale patrząc na mizerną liczbę komentarzy do moich postów to raczej nie mam co żałować. Niemniej jednak zostałem pozbawiony możliwosci na przyszłosc. I tak naprawdę nie wiem dlaczego tak się stało bo nie otrzymałem żadnego konkretnego wyjanienia. Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Czy da sie otworzyc kolejne konto na google adsense? Czy się da?

1 komentarz: