sobota, 12 września 2009

Cisza na blogu

Ostatnio nic nie pisałem bo byłem zajęty pracą zarobkową na etat... Wiem, z tego swoich marzeń nie zrealizuję, zważywszy na fakt, że moja pensja nawet nie stoi przy sredniej krajowej. Ale w moim fachu mogę gonić fuchę za fuchą i na tym się ostatnio skupiałem. Moje finanse niestety się nie poprawiły bo żona znalazła pomysł jak można się pieniążków pozbyć zamiast pomnażać. Cóż, i tak niestety bywa. Giełda również w okresie mojej ciszy nie dała zarobić a wręcz chyba osłabiła mój portfel. Zakupiłem 2 tygodnie temu akcje k2internet za 10,40 zł i dokupiłem Makolabu po 0,96 zł i cos czuję że na zarobek się szybko nie zapowiada. Raczej na zakupy bo przeceny dalej pewnie będą występować. Wybrałem sobie kilka spółek które obserwuję, np.: PGNiG ostatnio dosć tanio stoi bo schodzi poniżej 3,80 zł, a analiza fundamentalna nie wskazuje by co w tej firmie miało się popsuć. Bardzo ciekawy jest APS i żałuję, że w pewnym momencie go nie kupiłem bo dawał zarobić w krótkim czasie ponad 10 %. Problem z tą spółką jest taki, że ludzie się nią nie interesują, tak jak ostatnio wolumen na NewConnect się mocno osłabił. A wejsć w cos żeby trzymać do kolejnej giełdowej euforii to raczej mało pewna sprawa i szkoda do tego nerwów przy kolejnych przystankach korekty, którą straszą nas we wrzesniu-październiku.

Dlatego postanowiłem wykorzystać trochę allegro by w tych niepewnych czasach sobie dorobić na rynku numizmatycznym. Monety stają się moim hobby także połączę potrzebne z pożytecznym. Ciekawym tematem są kolekcje zwierząt w srebrnym wydaniu 20-sto złotowym. Gdybym się zdecydował na zakup takich monet 2 miesiące temu, to dzis sprzedawałbym je 10-20% drożej. W tak krótkim czasie to swietna stopa zwrotu i mnie całkowicie by zadowoliła. Ale niestety mądry Polak po szkodzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz