czwartek, 13 sierpnia 2009

Domowe porządki sposobem na parę groszy.

Jeszcze nie podjąłem decyzji w co zainwestuje moje 5000 zł trochę niemrawo mi to idzie bo nikt z czytelników nie chce mi pomóc ;-) regularnie czytam wpisy APP Funds od kilku miesięcy i kusi mnie by zainwestować w akcje. Chyba poczekam do jakiegoś zjazdu na WIG20 w okolice 1900 pkt i zaatakuję. Otworzyłem właśnie rachunek maklerski w mBanku tylko boję się, że nie będzie wystarczający. Z tego co czytałem na temat eMaklera to jest mocno ubogi w stosunku do Bossy. Więc z czasem pewnie też i tam otworze rachunek. Ciekawą ofertę podobno zaoferował Alior Bank ze swoją lokatą nocną, ale to nowy produkt i wolę by najpierw ktoś inny się przekonał jak działa.


Tymczasem ciągle myślę jak zwiększyć swój portfel. Rozejrzałem się po mieszkaniu i stwierdziłem, że posiadam mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, a reprezentujących sobą jakąś wartość finansową, jak lokówka mojej żony, którą użyła tylko raz albo części komputerowe do nieco starszych PCtów czy nieużywany wzmacniacz hi-fi. Lista jest długa a rzeczy naprawdę niepotrzebne. Postanowiłem wystawić je na allegro. Sukcesywnie będę więc aktualizował portfel o środki ze sprzedaży tych przedmiotów. Może ktoś z Was ma jakiś ciekawy pomysł jak nieco zwiększyć portfel? Każda sugestia się przyda i będę bardzo wdzięczny.

3 komentarze:

  1. Odnośnie tego postu, to bardzo dobry pomysł. Skorzystałem z rady i również przejrzałem moje "złomowisko", jak zwykła mawiać moja żona. Wiele rzeczy również wystawiłem na aukcjach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie o to chodzi by w ogóle zacząć zabawe w inwestycje, a porządki domowe to dobry krok na początek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślę że pieniądze ze sprzedaży możesz ulokować na jakimś koncie oszczędnościowym z dobrą lokatą.

    OdpowiedzUsuń